torsdag 30 augusti 2007

Varit hemma över en vecka

insåg jag idag när jag pratade med en bekant! Försökte säga att jag varit hemma tre fyra dagar men han hade bättre koll på mig än vad jag har själv så där blev jag snabbt korrigerad.... Jaja... så kan det bli när hjärnan sjuder av tankar det egentligen knappt finns plats för. Har haft en fantastisk resa! Skulle egentligen bara varit borta två veckor men det blev nästan fyra och när jag for hem var det ytterst motvilligt. För att det inte ska bli så oerhört kompakt i bloggen berättar jag lite i taget under olika rubriker så man kan välja bort det som inte är av intresse...

Bekantingen jag skrev om ovan är en herre som tillsammans med sin fru säljer garner. Bl a strumpstickningsgarner. Väldigt bra priser och sånt som troligen ingen annan i sverige har eftersom dom importerar själva. Hör av dig om du vill ha mer info om hur du får tag på honom!

Inga kommentarer: