måndag 20 november 2006

Experiment på skärmen...

Mycket fanns det att experimentera med i det här verktyget... men nu får den här utformningen räcka nån dag, bli inte förvånad om det ser helt annorlunda ut imorgon dock *L*

Ska flytta iväg till soffan och ägna mig åt att avsluta en rätstickat sjal i ett entrådigt spänstigt rött garn från Ullcentrum på Öland som Lena på Nystvindan så frestande hade placerat nära bordet på stickcaféet i lördags... Härligt härligt men farligt farligt som dalmasen sa... Äääh... inte är det så farligt att falla för frestelsen av ett ljuvligt garnnystan. Värre laster finns det. Sen när sjalen är klar återgår jag till västen jag stickar till min käraste... Han bor långt borta så jag kan inte vara nära och värma honom "på riktigt" så ofta men en väst värmer gott i vardagen och kanske kan påminna lite om mig...

Beställde namnlappar idag från
www.minanamnlappar.se som Lena varit vänlig att berätta om. Kul att märka upp de plagg man gör. När man stickar åt lite olika människor är det lätt att glömma bort vad man gjort och inte och också roligt att påminna mottagaren om vem som faktiskt utfört plagget. Dubbelt personligt känns det... Får se om jag kan hålla mig härifrån ikväll, det här var roligt.

Inga kommentarer: