onsdag 25 juli 2007

Resfeber!!!

Illa drabbad av resfeber idag... Det är dags nu! Kl 11 kommer vännerna och hämtar mig för vidarebefordran till Arlanda och sen ut i världen. Ska byta plan i London, visst världens sämsta flygplats på att hålla avgångstider. Dessutom översvämningar där nu. Det här blir spännande...

Igår kom min kompis från Uppsala och hälsade på. Perfekt att få bli lite distraherad sådär dagen innan. Hade en jätteskön dag med besök på konstmuséet (rekommenderar varmt ett besök på Eskilstuna konstmuséeum, inträdet är fritt och utställning och lokaler väl värt ett besök) och promenad ute vid Sundbyholms slott. Upptäckte dessutom att man på Köpmangatan inne på en innergård hade öppnat ett antal sommarbutiker som sålde hantverk och loppisgrejer! Hade jag inte den blekaste aning om!!!

Nej, ska väl inte sitta här och skriva. Behöver kanske packa om en gång till och en dusch är inte fel när man ska resa en hel dag. Imorgonbitti kl 06.05 ska jag landa på Nairobis flygplats om det går enligt planerna. Håll en tumme!!!

Och skicka en snäll tanke till min väninna GB! Igår besökte hon faktiskt akuten, så dålig var hon! Då är det illa... Men hem kom hon. Med mediciner. Nu är det bara att hålla tummen att dom hjälper. Känns inget vidare att resa bort med tanke på det men....


Resfeber!

Inga kommentarer: