tisdag 27 november 2007

Äntligen!!!!

Vet inte hur många gånger jag tittat efter den men nu äntligen öppnar Sätergläntan Internetbutik. Den ska öppnas "nu i dagarna"...

Antar att flera med mig sökt efter våra fina svenska stickgarner. Man blir så van vid att handla allt på nätet och utbudet är ju enormt. Men hur man än testar och prövar så återkommer åtminstone jag alltid till längtan efter det där "riktiga" svenska ullgarnet.

Just nu var det Wålstedts z-tvinnade jag var på jakt efter. Ingen på nätet har det så tillslut mailade jag direkt till Wålstedts och frågade. Men de hade inte ett dugg just för att Sätergläntan hade köpt upp hela lagret på tvåändsstickningsgarn.

Ja, jag vet... det är dyrt... men herrejösses... jag ska åka ända till Afrika! Nog kan jag väl få med mig någon härva av det bästa sverige har att erbjuda. Wåhlstedts svarta tvåändsstickningsgarn... Skulle inte ha något emot lite vitt också, och rött... och lila.... och blått... och oj vad det skulle bli dyrt! Men lite svart iallafall ska få följa med till Kenya.

Inga kommentarer: