söndag 25 november 2007

Ullen har kallat på mig

hela livet, tätt följd av linet och många andra underbara textila material. Det tar aldrig slut på vad man kan göra. Både färg, form, funktion och lyst samverkar i förförelseprocessen som stundtals nästan tar andan ur mig. Ändå har jag strävat emot då det känts som att den där unika begåvningen och strävan saknats. Men nu går det nog inte längre. Måste in en textilvärlden "på riktigt"... Har du följt min blogg har du väl sett hur jag funderat och funderat. Skapade en prislista för några dagar sedan. Har begränsat mig till handstickning men vågar också ta på mig virkuppdrag. Prislistans upplägg kanske kan vara bra även för andra som vill finansiera sin hobby? Det är fritt fram att ta den och modifiera den efter dina behov.... Hör av dig så mailar jag över den. Hittar inget bra sätt att publicera ett Word-dokument här på bloggen...

Inga kommentarer: