fredag 2 maj 2008

Gammalt glas

kan man slänga på soptippen, en del är returflaskor som kan återlämnas men så finns det människor med en alldeles särskilt kreativ sida som ser helt andra användningsområden. En sån människas livsverk besökte vi igår och... ja... för mig som älskar blått glas var det svårt att hålla tårarna borta...
(Om du klickar på bilderna blir de lite större)

Allt går att dekorera... med vad som helst....

Åsnan är levande...

Även gamla bilar kan fungera som dekoration :-)
Och av gamla däck kan man göra mycket, vad sägs om den gungan!?!




Kanske inte den klädsel vi är vana att se hemma när någon står i ett gnistregn....


Jag vet, bilden är oskarp och usel men kunde bara inte undanhålla er den fantasifulla dörren.






Tydligen ett pågående projekt....

Det finns knappt ord för att beskriva ett ställe som detta... Hit vill jag många gånger igen!

4 kommentarer:

Eva i Halmstad sa...

Jag vill också dit.
Må så gott.
Eva.

Pärlmudden sa...

åh, vilket mysigt ställe!!
Ha det bra!!
KRAM Ann-Louise

Pärlmudden sa...

Grattis på namnsdagen!!

Monica sa...

Tack Ann-Louise!

Och ja, det här var helt fantastiskt. Visste inte att jag var så utsvulten på kultur, själen behövde verkligen detta besök