onsdag 19 mars 2008

Ledsen!!!!!

Ja, jag vet att jag befinner mig i Afrika där folk dör hela tiden av än det ena, än det andra. Men blev iallafall jätteledsen idag när jag fick veta att min älsklingsvovve ska avlivas... Har haft ett antal djur i mitt liv, och henne "hade" jag inte ens men hon och min första Maine Coonekatt är de djur som gått mig djupast i hjärtat. Och nu är snart båda borta... ska aldrig fästa mig vid ett djur igen.

Förberedelserna inför kustresan pågår för fullt, var nog ganska lägligt att resa bort lite nu och få omväxling.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Är sååååååååå ledsen vännen...
Det finns inte ord som ger tröst...
Vi älskar dig !!!!
KRAMAR...
Vi önskar er en bra tur med mycket att se och njuta av. Kör försiktigt och ta hand om varandra...
Göran du får KRAMA Monica lite extra, från oss som är alldeles för långt borta...En stor påskkram till dig också.
Gunbritt och Benny.

Eva i Halmstad sa...

Så tråkigt med din hund.
Vet inte riktigt vad jag ska säja, men tror jag förstår hur hemskt de måste vara för dej.
Kan nog som du skrev vara bra att ha något annat att tänka på och få lite omväxling.
Jag var på stickcafe i går och blev helt salig, vilka människor de finns och va skoj vi hade, mycket prat om de som vi gillar.
Ha en riktig god och glad påsk på dej, hoppas du får en go helg, om man nu firar påsken hos dej.
Eva.

Pärlmudden sa...

Hej vännen!!
Saknar dig!!
Hoppas helgen vid kusten blir bra! Här är det snö(nästan storm)... Skönt att man kan bara vara inne o njuta av god mat, gott sällskap och kanske en o annan stickning...
KRAM